Lansinoh, zeytin yağı, bir de ayva çrkirdeklerini alıp çok azcık suda bekletiyorsun 1 gün(yarım bardak kadar su) bu su jel kıvamına geliyor ve cildi iyileştirici özelliği oluyor beni en çok o rahatlatmştı. Bepanten onarıcı krem de önermişlerdi. 40 ım çıktığında ancak iyileşebilmişti benimkiler bunları hep kullandım. Kanıyordu artık. Allah kolaylık versin sana da. Bide lahana yaprağı kaynatıp koyuyorlarmş falan ama hiç denemedim.😊