mrvtnr bebeğim memeyi emdikten sonra uyuyor gazını çıkarmak istediğimde tekrar uyanıyor emdikten sonra yatağına bıraksam uyandığında gazını çıkarsam gaz sancısı olurmu ? bu arada 80 günlük bebeğim.
aybkkara mrvtnr benimde çok uykuluysa gazı çıkmıyo zaten. Yerine koyuyorum kıvranmaya başlayınca alıyorum hemen.
SaskinOrdeginAnnesi mrvtnr internet de araştırdım aynı şeyi öyle bir durumda sağ tarafına yatırın diyordu ben. Öyle yapıyorum uyandıgında da gaz çıkartıyoruz yine daha rahat olur mide borusu yukarıda kalıyor gaz ağızdan çıkıyor bağırsaklara inmiyor die .
Hibou Yan yatırın kusarsa diye yoksa sorun olmaz. Bazen çok uğraşsanız bile çıkarmıyorlar ben yatırırdım geri