Baran_agah46 Hanımlar oğlum Çarşamba gününden beri ishal , ateşi ve kusması da vardı , onlar geçti fakat ishali devam ediyor bol bol su içiriyorum ,ishale bağlı olarak pişiği de oluştu , tavsiyelerinize ihtiyacım var
Feyyyzza Baran_agah46 pişik için kuru tutup nişasta sürün. Araştır gerçekten çok işe yarıyor. Kaç aylık bebegin canım
Epifenomen-gkc Baran_agah46 rawflor ishal kesici kullandınız mı? Kullanmadıysanız eğer hemen kullanın derim. İki tablet içirdiğimde kızımın ishali hemen kesildi
eda-bahar Baran_agah46 canim bebegin yasi buyukse muz yedir patates hasla yedir kuru turk kahvesine limon sık onu oda kesiyor olmadi pirinc lapasi yap canim
Baran_agah46 Feyyyzza 1 yaş 3 haftalık , ishali düzelmediği sürece pişiği de düzelmez gibi , poposu kuru kalmıyor ki 🤷♀️🤷♀️
Baran_agah46 Epifenomen-gkc hayır kullanmadık onu, doktorumuz bu gün raxerin 10 mg tavsiye etti fakat bu ilaç yaramadı gibi görünüyor maalesef 😒
Epifenomen-gkc Baran_agah46 tatlım rawflor u hemen kullanın tavsiyem size, doktor yazmadan da alınabilen her kesimin kullanabildiği ishal kesici bir ilaç hemen keser. Susuz kalmasın bebenin vücudu. Çok geçmiş olsun
Ebrarasker Merhaba , benim oğlumda bagırsak enfeksiyonu geçiriyor şuan , kaka da kan görünce ve ishal fazlalaşınca götürdüm doktoruna ateşimi bir gün sürdü . Bize fixef antibiyotik ve bagırsak düzenleyici verdi . Ateşimiz çıkmıyor şükür kakadaki kan da düzeldi fakat ishaliniz devam ediyor . Doktorumuz hemen düzelmez 3-4 gün sonra tekrar kontrol edelim dedi . Size antibiyotik vermedi mi neyden kaynaklı bi ishalmiş ?
Baran_agah46 Ebrarasker aslında biz ateş ve kusma şikayetiyle ardından ishali başladı ,antibiyotik verdi,ishali başlayınca bu gün bir bağırsak düzenleyici verdi fakat 2 kere kullandım henüz bir faydası olmadı acaba ben mi aceleci davranıyorum
Ebrarasker Baran_agah46 endişeliyiz tabiki omlar hasta olunca biz onlardan beter oluyoruz ama evet biraz acele ediyoruz sonuçta enfeksiyon vücuttan hemen atılmıyor . Hatta ishalini enfeksiyon bitene kadar kesmeye çalışmayın bana kalırsa ki enfeksiyon atılsın tamamen vücudundan
Baran_agah46 Ebrarasker aslında ishali de geçtik de şimdi pişiği ilerledi doğal olarak, ishali düzelmeden de pişiği düzelmez gibi görünüyor
Baran_agah46 Epifenomen-gkc çok teşekkür ederim 🌸🌸doktorumuzun önerdiği ilaca başladık dün , işe yaramazsa mutlaka aklımda söylediğiniz ilaç