Hanımlar bebeğim 2 ay 7 günlük, gündüz fazla uyumamaya başladı cok uykusu olsada direniyo etrafı izlemek istiyo kucak istiyo sürekli bana gülücükler saçıyo ve beni görünce çok heycanlanıyo ❤️ Böyle olunca haliyle ev işlerini ya yapamıyorum yada yarım yamalak kalıyo dagınık oluyo huzursuz oluyorum, oyuncak vs.önerdiğiniz birşey var mı oyalanması için ? Sizler ne durumdasınız ? Uykudan sıçrayarak uyanmalar inlemeler falan var mı ?