Gonulkalkayy Benim kızım 14 aylık ama 12 aylıkken de aynı saatlerde yediriyordum canım. Sabah 8 gibi kahvaltı yaptırırım canım yumurta peynir vs. Ara öğün olarak meyve dilimlerim o an evde ne meyve varsa, öğle 1 gibi mama içiriyorum, sonra uyuyor, uyanınca çorba içiriyorum illa çorba yapıyorum her gün, sonra akşam yemeğini yer akşam yemekte balık, tavuk, kırmızı et yedirmeye dikkat ediyorum protein olarak sonra uyurken mama içer ve yatış. ☺️