Gunesay Bebeğimin 6 günü bugün. Havuç ve ardından balkabağı verdim. Havuç verdiğim günlerde 4 yakın kaka yaptı. Alerjik reaksiyon nasıl anlaşılıyor? İshal veya fazla kaka bu belirtilerden mi?