ikizlerinannesi2985 Alptekinyusuf tabi ki de hayııır! Öyle biberon mu olur. Hiç bir biberonda olmaz öyle birşey. Kullanım hatasıdır kesinlikle. Akıtırsa biberonun ne manası kalır.
Alayay Alptekinyusuf yavaş orta ve yüksek akışlı olmak üzere 3 çeşidi var emzik kısmının. Biz 3 aylığız . Yavaş akışlı kullanıyoruz. Aşağı eğdirinizde damla damla akıyor