Sibel12 Bebegm 36+2 de dogdu kalbinde üfürüm var dediler yogun bakıma aldılar EKO çekildi aort damarında daralma var dediler yogun bakımdan çıktı başka doktora götürdük ilerleme olursa anjio dedi başına gelen varmı korkuyorum yardım edin ..
Uykusuz_hergece Sibel12 canım benimde 37+2 de doğdu banada üfürüm var ama 6 aylik olduğunda kapanabilir dediler 6 aylıkken tekrar eko çekildi ve kapandi insallah sizinde öyle olur bebeklerin genelinde oluyo canım