Kızlar merhaba, 1.5 2 ay anne sütü artı mama ile beslendik. Şimdi hipp mama ve infatrini mama ile besleniyoruz. Kızım 6.800 gr 64 cm. Doktorumuz anne sütü almadığı için yavaş yavaş başlayalım dedi 4. Ayda ek gıdaya. Biz de başladık armut püresi, elma püresi, patates ve Havuç püresi veriyorum. Ama nasıl veriyorum tam bir işkence; kaşığı reddediyor, veriyorum ağzına sonra emziği veriyorum ağzına. Anca öyle. Biberonla hiç sıkıntımız yok hatta elma rendeledim suyunu sıktım verdim onu içti. Biberonu seviyor kaşığı sevmiyor. Erken başlayan anneler var mı ek gıdaya bugün de yoğurt mayaladım yarın vericem aynı sorunu yaşamak istemiyorum biraz sulandırıp versem biberonda olur mu? Doktorum ben emzirirken süt yoğurt içip yediğim için 3 gün kuralına uyanana gerek yok dedi yoğurtta. Heeelp teyzeleeriiimm 😒😂