Busder27 ben kaka sorunuyla gittim ilk bir ay kendi yaptı daha sonra hiç bir sekilde kendi kakasını yapmadı. Fitille yada ben kendim yaptırdım o yüzden doktora gittim ve kakası mukuskuydu daha sonra kırmızı kızarıklıklar olmaya başladı birde o yüzden gittim ve çocuk doktorumuz diyete başla deneyelim dedi ve daha sonra immünoloji bölümüne ve gastroenteroloji bölümüne gönderdi iki doktor da önce çeşitli kan tahlilleri istedi daha sonra ki kontroller de de ciltten alerji testini yaptık ama 2 yaşından önce net alerjiler çıkmıyor yanıltıyor ama iki doktora göre de alerjimiz var o yüzden riske girmemek için diyete devam ediyorum. Alerji için illa kanlı kaka olması gerekmiyor bı ihtimalden dahi alerjiye gidebiliyor sonuç malesef bütün bebekler sağlıkla büyüsün inşallah 🙏🏻