Busss Bir çocuğa sütünüzü vermenizin yükümlülüğü dinimizce fazla bence böyle birşey yapmadan bir araştırın. Ama madem birine yardım etmek istiyorsunuz kemoterapi alan kanser hastaları yada beyin tümörü olan çocuklara bağış yapabilirsiniz. Sütünüz onları tedavi edebilir.
Tlntln Lutfis2007 bende de var çok iştahsız gece emmiyor sağıyorum baya stok oldu ilk aylıkları atıcam birine yarasa çok sevinirim kız bizimki ama İstanbul dayım
Tlntln Lutfis2007 siz ne taraftasınız eşim Eminönü’nde çalışıyor insanlar şehirler arası buluşuyor , ilk ayı atmaya başladım maalesef Şubattan itabaren var bebeğin cinsiyeti nedir?
Lutfis2007 Tlntln kızım var haklısınız ama ben sadece süt paylaşımı olarak bakmıyorum bu olaya sizinle bir arkadaşlık bağıda kurmamız gerekli yanı sıra süt anne süt kardeş gerçeği var sonuçta 😔
Tlntln Sariballim 3ay en fazla buzlukta kalabiliyor bende dondurdurdukları mı atmaya başladım çok üzücü ama ulaşamadım kimseye