Anneyim07 Kızlar sütüm maşşallahım var biraz fazla geliyor iki bebek olsa oda doyar sağıyorum ama dökmek zorundayım çünkü bebeğim biberon almıyor bende süt annesi olmak istiyorum başka bir bebege emmeyen , sutu yetmeyen anneler için ne yapmam gerekli bunun için bilginiz varmı ?
Oznur Anneyim07 bende cok istiyorum onu. Sık emzirdigim icin masallah sutum cok. Bi kere ruyamda gordum bi bebegi doyuruyordum
EfeEda Maşallah ama bence sağıp şaklayın buzlukta pişik olduğunda cildinde bile kullanabilirsiniz yararlarına bakın atmaya siz bile kıyamazsınız mucize olur kendileri ( anne sütü )🥰😇
Gonul_celen Anneyim07 bnde öyleydi ama 3,5 aylıkken sütüm oturmaya başladı artık bebeğime göre. baya stok yapmıştım bnde dolaba 1 gafta rahatsızlandm öylelikle stok tükendi. Mastit konusunda ustalaşmıstm 😬 devamlı şişiyordu
EfeEda Anneyim07 maşallah 🧿 umarım bulabilirsiniz verecek birini ama 3 ay buzluk ömrü diye biliyorum 🤔
Fazilettt Anneyim07 Adana'da olsaydın ben alırdım oğlum anne sütü alamıyor mamalarda malum ateş pahası
Anneyim07 Lutfis2007 keşke 😔kargo yapıp gönderme imkanım yokmudur acaba sağdığım dolapta olan sütlerimi verseydim
Tlntln Lutfis2007 bende de var çok iştahsız gece emmiyor sağıyorum baya stok oldu ilk aylıkları atıcam birine yarasa çok sevinirim kız bizimki ama İstanbul dayım