Kızlar selamm, yenidoğmuş bebeğim emiyor uyuyor seklinde yasıo 4 gunluk bu norml mi?
bukaga gayet normal
bukaga tabi kş normal ☺️En iyi günlerin tadını çıkar bence cnm 🙃
bukaga gaz sancıları başlamadan keyfini çıkar bol bol ♥️🙄
feamtrmea ay sükür yani cocuk uykulaedan bayılınca endişelendim 🥰
siyah_kalppp saoll canımmm cok sükür🙏🏻☺️
bukaga ilerde ah o günlerde nerde diceksin😄
Bu günlerin tadını Çıkarın :) bizde 20 güne kadar öyleydik sonra gaz sancıları başladı
Hpy_03 yaa gaz sancısı var bir de değil mi :(
EB1661 cok sükür sağlıklı olsunlarda :)
Uyusun uyusun gaz sancısı başladığında uyuyamıcak doğru düzgün yavrucak 😢
Nur_94 kıyamammm cok sükür sağlıklı olsunlar da tbi
feamtrmea yaaaa :(( cok sükür sadece merak ettm halsizliği fln olmasın diye :)