Hilallll2020 Kızlar Türkiye Hastanesi’nde bu iki doktora da giden var mı? Şükrü beye gittim daha önce ama çok bekliyoruz çok kalabalık esra hanıma hiç gitmedik tavsiyeniz ne yönde