Merhaba alerjik bebek anneleri.. oğlumda kakasını yaptıktan sonra bi süre 15 20 dk görmemiş babası. Sonra temzlemeye aldgmda tahris olmustu. Sonra kanadı cok az silince. Ondan sonra bi türlü o tahris küçüldü ama gecmedi… 1 hafta oluyor. Yumurta kakao ve çilek alerjisi bar. Pişik yaparmı alerjk durumu onu merak ediyorum… Yardımcı olursanız çok sevinirim