Esem Merak etme canım bol bol emzir gerekirse saatlerce memede kalsın ama mutlaka emmesi lazım
Anne sütü antibiyotik görevini gördüğü için sariliga da en iyi gelen süt sen hep emzir uyurken bile emsin
Benim bebeğim doğduğunda sarılıktı
Ama değeri kaçtı bilmiyorum yüzü sap sariydi
Çok şükür emerek geçiyor az bişi kaldı Dr kontrolünde emzir bişi olmaz diyor şuan 2 ay 9 günlük
Çok şükür sağlıklı sarılığı gidiyor