gigibjk https://imgyukle.com/i/Oya9i6 merhaba 2 kez kullandım bel fitigim çıktığı için satıyorum sıfır alırken 1kez 30 derecede yıkadım ondan az tiftik var
gigibjk Yorguun yeni doğan aparatim yok malesef 170 almıştım bu şekilde en son 100 tl e kadar düşünüyorum alici kargi ödemeli
VERA19 @gigibjk Kullanıcıları başka uygulamaya yönlendirmek yasaktır.Satışı forum üzerinden gerçekleştirmelisiniz🌹
VERA19 gigibjk 2.el satış postu açtınız zaten,yorumlar üzerinden ve özel mesaj üzerinden haberleşebilirsiniz alacak olan kişiyle🌺