Zozben canim biz im doktorumuz aynısını söyledi adam prof. Hatta dün gazdan dolayı acile gittik ordaki doktorda hemen fitil vermeyin alışkanlık yapar dedi ama şeref hoca verin diyor dedim onların hocası . Bayan doktor durdu ve seref hoca verin diyorsa verin o zaman o bilir dedi. Doktorumuz herkes alışkanlık yapar der ama verin siz bişey olmaz dedi. Biz hergün veriyoruz tabi bizim koşullar biraz farklı. Benim oğlum prematüre cigerlerine sut kaçtı dhaa önce de .kakayi yapıyor yine bir iki kere biz buna rağmen gaz için veriyoruz kolik bir bebek ve cigeelere sut kaçmasının sebebi bu olabilir miz