Oğlum 16 aylık.Süt ve süt ürünlerine alerjimiz çıktı kan tahlilinde . Hiç bir paketli ürün kullanmıyorum 2 aydır diyetteyiz ikimizde. Ama hala devam ediyor çıkmaya. 3 gün kuralına göre veriyorum her yeni eklediğim şeyi 2. Gün akşam bacağında kızarıklık çıkıyor kafam çok karışıktı diyet yapmadan önce böyle sık çıkmıyordu??