A101 den seramik kek kalıbı aldım tesadüfen gördüm ani bi kararla aldım hiç araştırmadım nasıl kullanılır vs o yuzden netten bakıp araştırmak istediğinde şikayetler gördüm seramiği çatlayan, boyası akan, keki yapışan ee durum böyle olunca bi pişman oldum iade mi etsem diye. Alıpta kullanan memnun olan olmayan var mı ?