Arasaras canım zamanla eskiye göre azaloyo ama tazzik varsa 5 aylığız hala geliyor yani göğsüm şişse olsa yumusak da olsa fıskryo. Ama bebek büyüdü gü in sorun olmuyo artık yada tam taziiğin basldgı an bebeği cıkarp pwcete kap ne varsa yanımda tutuyorum göğsüme tazzik azlnca emzryrm ama ilk emzirmeye basldgmda yarı yatar pozisyonda emzryrm daha az zorlanıyor dogal emzirme pozisyonu olarak balablrsn