Mihramm Bebeğim 3 ayını bitirdi 1 hafta önce .. ilk defa kakasında kan var kabız falan da değil hep sıvık yapar.. sadece anne sütü alıyor . Alerji olsa şimdiye kadar olmaz mıydı belirtisi bilen var mı yaa .. ben hergğn yumurta peynir yoğurt yerim yani
Symailay Mihramm kaka da kan genellikle besin alerjisinin belirtisidir. Süt ve süt ürünleri ve yumurtadan şüpheleniyorlar ilk başta bizim de 4.ay da başladı doğuştan olmayabiliyor yani besin alerjisi. Çocuk doktoruna veya çocuk alerji uzmanına götürün bi an önce
AA201207 Mihramm Bizde 2.5 aylıkken kakada kan gördük malesef alerji bizimki.. başka belirti var mı sizde makatta çatlak varsa ondan da olabilir kan belki alerji değildir
AA201207 Mihramm aşırı kan değilse bekleyin mesela Kakada kılcal kan yazıp Google görsellerden bakın bebeğinizinkine benziyor mu