Sarılığa şunu yapalım bunu yapalım diyen kimseyi dinlemeyin doktorunuz dışında.
Şekerli su evet fizyolojik sarılığı geçirir. Sebebi şu, biluribin ve glikoz metabolizması birlikte calısıyor. Şekerli su içinde fizyolojik sarılık geçiyor vucuttan atımını sağlıyor. Fakat bebeğe hem şeker yüklemiş oluyoruz hemde şekerle doyma hissi sağlayarak sütü almamasına neden olunuyor. Geçmişte anne sütü olmadığı durumda mama ve seruma da kolay ulasılamadıgı için mecburen yapılıyormus. Sarılığın kesin çözümü bol bol emzirmek. Saat başı. Benim bebeğim sarılık oldu. Kilo almaya devam etti ve uzamıs sarılık oldugunu doktorum belirledi. Kilo alımı normal hareketleri normaldi fakat bebeğin anne sütündeki maddeyi dönüştüremrdği için karaciğeri tam gelişmediğinden bilurbni atamıyordu. Takriben 3 ay sürer ama endiselenme dedi. 3.ay tamamen geçti. O süreçte size söylenenleri çok duydum ben de. Bir gün hatta inatla hurma suyu verelim bak gececk dediler ve anne sütü sarılığı oldugu içn geçmedi 😀 yani kısacası emzirin sütünüzü olmazsa zaten doktorunuz meme+mama seklinde devam eder.