Prensesim2507 geç değil biz ilk dozu (nimenrix) 13 aylıkken vurulduk. Hemşire eğer 2 yaşına girene kadar bitirmek isterseniz 3 doz daha var ama yok 2 yaşını doldursun öyle vurduralım derseniz o zaman 2 doza düşüyor dedi kararı bize bıraktı. Bizde çok dışarı vs çıkmadığımız için zaten 2 yaş sonrası 2 doz olsun desik 2 yaşına girince de 2 doz (bexero) dozu olacak bitecek.