Japonprenses bide bilmiyorum biliyor musunuz ben eti suyu koyduktan sonra düdüklüye hemen kapatmıyorum köpükleniyor o köpüğünü alıyorum önce siyah siyah oluyor sonra beyaza dönene kadar o köpüğü üstünden kevgir ile temizliyorum o zaman suyu bulanık bulanık olmuyor daha sonra ağzını kapatıyorum bir saat içinde pişiyor. Kontrol edersiniz pişmemişse etiniz yine kapatır bi yarım saat daha pişirirsiniz.