Beratt Bizde vurus gecıriyoruz ailecek 1 yaşına girecek oglum cok ateşi yükseliyor 39 cıkıyor şurup duş aldırıyorum cok zor geçiriyor bebegımnve biz
Beratt Saglikci merhaba bizde vurus gecıriyoruz ailecek 1 yaşına girecek oglum cok ateşi yükseliyor 39 cıkıyor şurup duş aldırıyorum cok zor geçiriyor bebegımnve biz bebeklerde hasar bırakıyormu
Saglikci Beratt belli olmaz işte kişiden kişiye değişiyor bu durum ben buradan ne desem yanlış olur. Ama birçok bebekte sıkıntısız geçiyor
bsr1453 Eda0606 geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah komşunuz bilmiyo muymuş hasta olduğunı karantinada olması gerkmzmiydi
Brcfayrt Eda0606 bende süpheleniyorum kendimden test olamadım bugün olacağım mutasyonluyla normalini test farkı varmı ve belirtilerinize neler bebeğinize bulastımı onda ne gibi belirtiler oldu tedavi icin neler kullanıyorsunuz ?
Eda0606 Brcfayrt ne rahatsızlığınız var bebeğime sadece burnu aktı şükür ama sürekli serumla açtım burnunu onda bi etkisi olmadı şükür.. Benim geniz akıntısı hafif ateş ses kesilkliği oldu
dehsetulvahset Eda0606 esimin is yerinde herkeste cikti simdi bizde kirkuyoruz sanki boze de gelecek bebgin cok etkilendi mi canm bi de ben emziriyorum ve oglum ek gida kesinlikle yemiyo 7 aylik oyle birsey olsa ilaç kullanmadan atlatabilir miyim
Eda0606 dehsetulvahset inşallah yoktur kuzum genede tedbir alın sadece burnu aktı okadar birşey olmadı birde emzirdiğim için sadece 1 tane ilaç veriyorlar ben fazla içmedim acıkcası genelde serum fizyolojik turşu suyu tarhana çorbası bal zencefil limonu direk yedim
Eda0606 ArassMom_ benim hastalığım başlayalı baya oldu evden çalıştığım için geç gittim 10 gün dğeil gerçekten de 13 14 gün sürüyor bence
dehsetulvahset Eda0606 hep aliyiruz tedbiri ama nereye kadar iste eninde sonunda bulacak canm ya inan her tarafimizi sardi Allah yardimcimiz olsun sifa versin herkese senin kuzucuguna da
Eda0606 Sezinnur evet 2. Oldu mu mutasyonlu diye söylediler bana ilkınde temaslıydım grip gibi geçirdim ama bu farklıydı
Sezinnur Eda0606 Bebeğiniz de olmuş muydu ilkini. Bizde bebeğimle korona atlattık. Bide mutasyonlusunu olursak die korkuyorum.
Eda0606 Ddilekanne bence kesinlikle test yaptırın emzirdiğim için bir tane ilaç veriyorlar test yaptırmanız da fayda var
ismilazimdegil Benim ailem de mutasyonlu oldu. Çalıştığı için karantina bitiminde tekrar test yaptırdı ve pozitif çıktı. Ondan sonra mutasyonlu olduğunu söylediler. Diğer virüsle bütün belirtileri aynıydı.