Mercimepinannesi Yamuna korse aldım bugün eşimle birlikte ancak takabildik ama alttan göbeğim fışkırdı normal mi kullananlar böyle bir şey yaşadımı sanki korse alt tarafı kısa kalıyor biraz daha uzun olsa o taşma olmayacak gibi… ne yapmam gerekir acaba
Mercimepinannesi Mercimepinannesi bildiğiniz böyle altta kocaman bi taşma oldu yani böyle daha kötü belim incelse nolacak göbeğim alta sarktı resmen bi beden büyüğünü mü alsam acaba
ogretmen1anne_ Latex korse mi aldınız bende kullandım göğüsten aşağıda başlayıp sezaryen yerime kadar kapatıyordu neden öyle oldu acaba sizde
Mercimepinannesi ogretmen1anne_ ya ben de bilemedim evet latex askılı aldım askısını da en uzun seviyeye getirdim ama
Mercimepinannesi Çıkardım şuan resmen sezaryen yerimden 4 parmak yukarı kadar korsenin dışında kaldı o da böyle löp et yani çok kötü dedim daha beter olacak böyle… yanlış mı taktım acaba
Mercimepinannesi Alttan başladık takmaya yanlış mı taktım acaba ya da askılı diye mi askısızla mı değiştirsem acaba
Kubrakayraa Ben de askılı aldım hiç rahat değil askılı. Emzirsen emziremiyorsun onla gögüsler füze gibi cıkıyor askılı oldugu ixin imkanın varsa askısız ile değişim yap. Ama gönek fıskırmasını bilemixem ben de öyle olmamıstı bedeninize göre yardımxı oluyorlar
Mercimepinannesi Kubrakayraa konuştum ölçülerimi söyledim bu beden almamı söylediler ama küçük diye mi böyle oldu acaba bilmiyorum ki öyle normal halimle aşırı bir göbek problemim de yok takınca resmen aşağıda löp bir göbeğim oldu🤦🏻♀️
Mercimepinannesi birkusannesi aa öylemi sizde de mi öyle oldu ama kıpırdayacak gibi değildi bikez de öyle deneyeyim olmadı askısızla değişim yapmaya çalışayım
birkusannesi Mercimepinannesi evet ben de de öyle olmuştu zamanla alışıyorsunuz hergün kullanımda gözle görülür fark oluyor