Duru33 Merhaba, bende 1 ay önce aldım benimde 2.5 aylık oğlum, bi memeden emerken diğerinden damlayan sütler boşa gitmesin diye aldım ben, akanları güzelce topluyor. 15-30 cc çıkıyor. Süt sağma da yapabiliyorsunuz ama amacınız sadece süt sağmaksa elektrikli olan makinaları tercih etmenizi öneririm. Lansinoh ve mamajoo var bende ikisinden de çok memnunum. Sütünüz azmış madem, damlama da olmuyorsa mochi sizin işinizi görmez