Mom0870 Ben imex de kullandım sivilce kremleri falan
ama bir tek hapını kullanmadım
sonuçda aklınıza ne gelirse herşeyide yüzüme sürmüşdüm
çok meyilli cildim
en sonunda amcam eczacı bunu dene ama düzenli demişdi kullanmaya başladım faydasını gördüm bitince komple yüzümde bıraktım sonra hafif pıt pıt çıkınca geri düzenli kullandım
Aşırı yağlı cildim var vucudum kupkuru oysaki
bir deneyin bakalım faydasını görürsünüz inşAllah
kaybediceğiniz bişey olmaz en azından bunuda denemedim demezsiniz 😊