yaseminderin kızımda 3.ayında birden emzik biberonu bıraktı. Farklı biberonlar denedim ama hep ağzıyla itiyordu. Şu an 5.5 aylık tüm denemelerime ragmen almıyor. Mimijuminin anne memesine bnzer biberonu var son çare onu alıp denedim ilk bi kaç dakika alıyor sonra onuda bırakıyor. Doktorumuza söylediğimizde biberon almasın daha iyi kaşık bardakla verirsin dedi ama onunlada zor oluyor. Ek gıdaya yavaştan başladık bu hafta, hiç yemek istemiyor bnde ekim ayında işe başlıcam annem bakacak aç kalmasından korkuyorum meme dışında bir şey istemiyor:(( sizde bardakla kaşıkla vermeyi deneyebilirsiniz. Allah yardımcımız olsun gerçekten zor