Yasminela Arkadaşlar merhaba, ilk hamileliğinde kan sulandırıcı iğne kullanıp aradan 2,5 yıl geçtikten sonra tekrar hamile kalınırsa, yine aynı şekilde kan sulandırıcı iğne kullanan var mı?
1anne1bebe Kullanılmalı canım ben kan sulandırıcı kullandım hamile iken doktorum kaç tane bebek istiyorsan hepsinde kullanman gerek dedi