Koalabebekk Merhaba sevgili anneler bebeğim 4 aylık neredeyse 2. Ayından beri konak problemimiz var piyasada kullanmadığımız şampuan ve yağ kalmadı cildinin hassas olduğunu söyledi doktorumuz. Kulak memesinde burun kenarlarında bile döküntü var en çok kaşlarında ama artık azaldı kızarıklık kaldı böyle konak gibide değil bıktık artık böyle bi sorun yaşayan var mı? https://imgyukle.com/i/Oy5xeq https://imgyukle.com/i/Oy5IkY
Mariposa Koalabebekk Konak gibi duruyor doktoru daha iyi bilir eczanelerde satılan Babe sampuani öneriyorum 2 yıkamada bizim konağımız bir daha gelmemek üzere gitmişti
Pelopel Koalabebekk zeytinyağı sürüp taradık, beklettk mustelanın konak şampuanıyla yıkadık 2-3 yıkamada geçti. İlk yıkamada bile baya farketti. Hala aynı şampuanı kullanıyorum önlem amaçlı. Olmadı bir daha.
Koalabebekk Ozlemtgrlll çok kalın ve sarıydı konakları bunlar kaldı emin olamıyorum ve kızarıyor konakları kızarmamıştı
Sultiii Arkadaşlar banyodan yarım saat önce başına zeytinyağı ile masaj yapın bitene kadar benim bir haftada 3 yıkamayla bittti o yüzden konak yerlerina öesajla yumuşatıp duş aldırınn. Misss gibi ve çoğu şampuandan yararlı
Koalabebekk Sultiii dediğiniz gibi yapıyorum uzun zamandır. Kafasında hep zeytinyağı oluyo. Bunlar küçük küçük kaldı dökülmüyolar
Koalabebekk Pelopel bu anlattığınız şekilde yıkıyorum ben 2 aydır hala konak şampuanını bırakmadık. Evet çoğu gitti ama bunlar tarağa bile gelmiyo ve kızarıyo