Kızlar selam, bebeğim 5 ay 20 günlükken ek gıdaya başladık, önce sebze tadımlarıyla sonra yoğurt ve meyveyle. Yoğurda alerjisi çıktı ve kayısıya, şimdilik bildiklerimiz bunlar. Yavaş yavaş deniyoruz tadım yapıyoruz. Günde iki defa veriyorum örneğin öğlen meyve akşam muhallebi ya da sebze gibi. Amaa kafam karışık nasıl ilerlememiz gerekiyor mesela ne zaman doyumluk olması lazım bilmiyorum, herkes başka bir şey söylüyor 🤷🏻♀️ Örnek menüleriniz ya da kitap önerileriniz varsa bekliyorum.