Merhabalar Haziran’da ise başlayacağım o zaman bebeğim 9 aylık olacak.
Evimize babaanne gelip bakacak.
Sabah 9da evden çıkacağım akşam 5 gibi evde olacağım. Bazende 13:00 çıkıp 20:30 da çıkış saatimi iş yeri kabul ederse o zaman evde olacağım. Kabul edilmezse 14:00-22.00 arası bir çalışmam olacak.
Bebeğim emiyor ama ek gıdaya da geçtik. Bu süreçte beni neler bekliyor bilmiyorum hiç. Varsa tavsiyeleriniz önerileriniz benim hayatım bak şu an böyle günlük rutinim şöyle diyebileceğiniz varsa seve seve dinlerim bana da fikir olsun 😂 ilk bebeğim ve benden uzaklaşmasını istemiyorum. Anne sütü alımını birakmasini istemiyorum ve ev işleri nasıl yapicam bebek olmadan önce bile çok zorlanirdim titiz biri olduğum için şu anda da en çok o kafamı kurcalıyor 😂
Gerçekten konuşup dertlesecegim çalışan anne desteğine ihtiyacim var 🤦
Uzun oldu ama kusura bakmayın ya teşekkürler şimdiden 🌹