Hayattan soğudum ne olur biri yardımcı olsun. Kızım hep kabız oluyor. Makatta catlak krem suruyorum suan ıcın kanama yok. 16 aylık oldu. Sebze yemez, meyve yemez. Corba zorla ıccer oda blender.magnezi calsine kullanıyorum diski cok katı olunca. Heer gun duzenlı yapsa belkı katılasmıcak 1 gun yapıyor 1 gun yapmıyor oyle olunca katılasıyor cıkaramıyor. Bana yardım edin cok mutsuzum artık kaka yolu gozlemekten yoruldum