11 gun once zorlu bir sezeryan gecirdim tabircu oldugumda doktorum yarindan itibaren dus alabilirsin demisti ama ne sıklıkla almam gerektigini sormayi unuttum cuma gunu kontrolum vardi o zamanda unuttum doktor dus alabilirsin dedigi icin bende her gun dus aldim ama iki gundur kesilen yerim cok aciyor, sizliyor acaba her gun dus aldigimdan olabilir mi ? Sezeryan olan annelerimizin fikri varsa cevaplarsa sevinirim