Lina3705 kız diyorum sadece %50 şansımı kullanarak bir de hamileyken bir kaç makale de okumuştum kese yapısı yuvarlaksa erkek böyle görüntüdeyse kız olma olasılığı yüksek oluyor diye ne kadar doğru bilemem ama hiç oğlumun böyle değildi hep yuvarlaktı 😀