Cookanne canım senin beklentine de bağlı bir durum. Çalışan olarak geleceğin için haklarını bilemiyorum. Youtube da Oktan erdikmen diye bir adam var onun sayfasını bir incele istersen, baya bilgi veriyor sayfasından. Fakat genel olarak yaşam zor değil canım ya. Bir de türkiye den gelince insan vay be diyor açıkcası. 1500 EURO bile yeterli geçinmek için. Ama ev bulmak zor, onu gelmeden iyice araştırmak lazım. Bir de bildiğim kadarıyla, sağlık çalışanı olarak gelenleri, C2 dil bilgisi falan istiyorlar. Buraya gelmeden goethe enstitüsünde kurs almıştım, orda sağlık çalışanları vardı, dil seviyesi C1 falandı kadının buraya gelmek için öğrenmesi gerekiyormuş öyle demişti.