Mrb kızlar ! Bebeğim çok gazlı kolik diyebiliriz.Her ağladığında bu aç diyorlar.12 kere gaz çıkardığını saydım ama yine rahatlamadı ağladı siz düşünün.Herkes önce emzirip sonra mama veriyormuş. Sütüm yetersiz. Yetersiz olmasa da tepemde senin sütün yok yedir diyen kaynana var.Psikolojim bozuldu.Geleceği varsa geri gidiyor.Emzirdikten sonra mı mama vereyim. Yoksa bir kere emzireyim sonraki öğün mama mı vereyim.Mama ve meme midede karışırsa gaz artar mı. Bebeğim 66 günlük.Bilgilerinize sığınıyorum