Mrb anneler. Oğlum 1 yaşında emziriyorum. Sol göğsümün üst kısmında yuvarlak şekilde bir sertlik var birkaç gündür ve aynı zamanda da ağrıyor. Mastit olabilir mi böyle bir durum yaşayan var mı? 1 hafta öncesi oğlum bezini alırken ayağıyla vurmuştu ama bu ağrı 2 3 gündür var ondan da olabilir mi?