Arnuar Oğluma eşimin ailesinin gözü çok geçti emdiği için genelde onlarda kimse emmiyomuş sigara içtikleri için yavruma gözlerini geçirdiler inanın o kadar iyi iştahı vardı topluydu uyumlu bi bebekti ki oğluma bi haller oldu yerinde duramıyo uyanır uyanmaz koşuyor sürekli huysuz yemekten kaçar takmamak elde değil hiç çok üzülüyorum. Evet üzerlik yapıyorum oda sakinleştiriyo gerçekten nazar hak