Momkids Kızlar bi yakınım rahatsız ateşi bi yükseliyor bi düşüyor bir gün ateşlendi ertesi gün hiç Yükselmedi sonra tekrar yükselmiş böyle miydi sizde de durumlar ? Kimi ateş düşmez covid de diyor. Ayrıca ateşlenme kaç sürdü sizlerde
Sakinolseherjim_ Momkids canim normal bende 6 ay önce atlattim 4 gun ateş oldu sonra toparlamaya basladim
GoGirl Momkids benimde ilginc bir ates olmustu terliyordum ama atesim 38 i gecmisti normalde atesliyken terlenmez bu covid degisik her sey olabiliyor
Sakinolseherjim_ Momkids 39 u gordugumu hatırlıyorum yukselip dusuyordu surekli canim evet normal.yani parol icsin 2 tane birden
GoGirl Momkids 1 gun surdu benim her belirtim biri bitip biri basladi hepsi bir arada olmadi tesekkurler