Kızlar oğlum 7 ay 12 günlük tadımlarımız çoktan bitti önce anne sütü ve mama olarak besleniyordu günde 250 cc falan mama içiyordu toplamda şimdi 2 öğün ek gıda ve anne sütü alıyor saat 11 gibi kahvaltı veriyorum akşam 7 de yemek veriyorum diğerleri anne sütü sadece şimdi sabah ve akşam 1 çay bardağı 125 ml kadar ek gıda veriyorum sizce azmı çokmu annem az veriyorsun doymuyor diyo kaynanamda çok veriyorsun kilo olacak diyor bir günde 2 çay bardağı kadar ekgıda alıyor ve asla zorla vermiyorum severek yiyor hatta daha versem yer o derece siz ne kadar veriyorsunuz kaç öğün alıyor