royalasaqueen Bi türlü un tutturamadım. Poğçalarım sertleşiyor hep 🙄 bide unum esmer un gibi oluyor tavsiye alırım 🥲
Merve royalasaqueen buğday unu ise Söke tam buğday unu ; sinangil siyez unu ; doğalsan kullanıyorum ben ❣️
Prenses_annesi22 royalasaqueen acaba mayasından dolayı olabılır mı bende oyle yapıyordum sert oluyordu smdi tam kıvamında yumusacık oluyorlar
Unknown royalasaqueen Pastane ve fırınlarda genelde Ova un kullanıyorlar. Pek bulunmuyor marketlerde. Sinangil yada Hekimoğlu kullanıyorum genelde.
royalasaqueen Unknown bekarken ben kendimi bildim bileli annem hekimoğlu kullanırdı. Evlendim antebe geldim hekimoğlu unu bulamıyorum hiç bir yerde
Mom084 royalasaqueen ele bağlı birazda o ben BİM’in unu ve migrosun kendi markası bide sinangil kullanıyorum sert olmasının sebebi de sert tutuyorsunuz hamuru biraz yumuşak bırakın kabarır 🌼
Yagmur46 royalasaqueen canım unla alakalı olduğunu pek sanmıyorum,hamuru biraz yumuşak bırak,ele hafif yapışan kıvamda. O zaman hamurun çok güzel kabarır poğaçalar yumuşacık olur
Mom44454 royalasaqueen bimin unu veya tarım kredi kooperatifinkini kullanıyorum poğaçalarım çok güzel olur