Benim bebeğim 2 kez yoğunbakımda kaldı çıktığında memeyi unutmamıştı ama emerek 5 günde 800 Gr verdiğini görünce kendim kestim çünkü biberona alışınca sürekli zorlanıyordu huysuzlanıyordu memede bazen deniyorum belki emer diye ama istemiyor hiç takmıyorum sağlıklı olsun da mama içsin gerisi kolay..