Elif1010 [silindi] evet kargo gönderiyor tertemiz geldi dönüşte ister yıka ister yıkama çekim gününden önce elbiseyi seçersin ama ben çok bekledim sıra 😂 sonra kargo anlaşmaları var ücretsiz gönderiyorsunuz
Elif1010 Birde Ankara’da yaşıyorsan suluhan mı ne var çarşı orda çok ve uygun fiyatlı doğumumda herşeyi oradan yaptırdım ulusta
[silindi] Elif1010 neyi yaptırdın hediyeliği mi? Orayı duydum ama Pandemide nasıl giderim bilmiyorum.
Elif1010 [silindi] çikolata mı yaptırdım hastane kapı süsümü yaptırdım biz dağıtmalık kedi köpek maması yapmıştık ama çok gezdim orayı bulabilirsin herşeyi