Bu durum ne zaman geçer bebeğim 30 günlük ama kimse elime alsin istemiyorum eline alınca geri almak için dakika tutuyorum resmen sadece kaynanama görümceme karşı değil kendi anneme falanda böyleyim tutuyorum hep kendimi biliyorum bir benim bebeğim yok ama elimde değil bir eşimden kıskanmıyorum sen git uyu biz uyuturuz diyorlar gözüme uyku girmiyor ki o uyumadan anca o uyuyor ben öyle rahat uyuyabiliyorum delirdim galiba 😅