Birprensesannesi16 Giysilerini bizim kirli sepetine koyabilirmiyim artık bizimkilerle yıkanabilirmi siz neler yapıyorsunuz 😊
Pepito Birprensesannesi16 bizimki de 16 aylik ben en az 2-3 yasina kadar ayri yikamaya ayri deterjan kullanmaya devam edecegim. Devir degisti zaman eskisi gibi degil artik her sey kimyasal heryer toksik dolu bari giysilerine daha ozen gostermis olalim. Koruyabildigimiz kadar koruyalim bence
Zeysa19 Birprensesannesi16 19. Ayın içinde hala ayrı yıkıyorum bazen kirli sepetine eşim koyarken karışıyor ama ben yine ayırıp ayrı atıyorum makinaya yani çok özenli alıyorum kıyafetlerini öyle uzun da bi süre bizimkiler le yıkayamam gibi geliyor bana ☺️🙈
BeyzaLivaLeyla Birprensesannesi16 18 aylık kızım sadece kendi ev kıyafetlerimi pijamamı onunkilerle yıkıyorum eşimin kıyafetleri hep koyu renk zaten onları ve dışarıda giyilen kıyafetlerimizi ayrı yıkıyorum
Nrgs Birprensesannesi16 oğlum da 17aylık bizim kirli sepetimizin üstünde kendine ait küçük bir kirli sepeti var ve ayrı yıkıyorum, yetişkin kirlileriyle yıkanmak için daha küçükler bence
Annisss Birprensesannesi16 27 aylik bazen yikiyorum cok kirli olmayanlarla ihtiyac olup kirli olqn kiyafetleri oluyo atiyirum beraber valla ama ayti deterjan kullanmiyirum artik
merveyyoruuk Birprensesannesi16 Ayrı yıkıyorum bizimkilerle değil ama deterjan ortak özel olarak ayrı almıyorum 18 aylık☺️