herseysensin
Benim kızımı da dudağından kayınpederim öptü, üstelik adam hastaydı.
Ama baba dudağından öpülür mü hiç dedim sadece. Kaynanam görümcem hepsi bana kitlendi sanki küfür ettim adama. Bişey demeden apar topar gittiler. 3 hafta oldu ne arıyo ne soruyolar. Ben kandilde aradım çok soğuk konuştular. Keyifleri bilir. Hasta olunca biz analar çekiyoruz.
İnsanlar çok düşüncesiz.
Güzellikle de söyleseniz alınabilirler.