Herkese merhaba, kızım 10 ay 14 günlük ve inek sütü alerjisi var. Bu 9.ay aşısının içinde inek sütünün içerisinde yer alan proteinlerden “laktalbumin” denen bir protein varmış ve aşının sakıncalı olabileceği söyleniyor. 2 doktora sordum ve biri yumurta alerjisi yoksa bişey olmaz dedi diğeri alerjisi yüksek değilse yaptırın dedi. İyice kafamız karıştı. Aşının vakti var biraz daha o yüzden araştırıyoruz bekliyoruz. Yaptıran var mı? Sonuçları neydi?